HOS MOLLY.

Hejsan! Jag sitter i min kompis Mollys rum, jag fick låna hennes dator. Än så länge har vi varit på Ica och där köpte vi kladdkaka och jag en Dr.Pepper som är godast ;) Vi har alltså fikat det och sedan har vi också ätit en isglass var, en gottis dag idag.Och i skolan köpte jag två kladdkaksmuffins, höhö.
Denna vecka är jag hos mamma vilket betyder att jag inte kan blogga, vi har inget internet ;) Men när jag var hos pappa så tidsindtällde jag ett inlägg varje dag som kommer upp 15.30. Jag hade inga idéer på inlägg, annars hade ni fått två varje dag :) Jag köpte ett nagellack och en tröja igår som ni får se nästa vecka, den är orange och jag älskar den! Btw, orange är en färg som är väldigt inne nu, så som gul, korall och pastell färger. Kram!

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

hej!

vinnarna på dagens blogg har utsetts. kolla in på min blogg och se om det blev du! ;) <3

http://elinpassanisi.blogg.se/2011/april/och-vinnaren-av-dagens-blogg-ar-ny-tavl.html#comment

p.s om du vill kan du ju lägga till mig på bloglovin' med! <3<3 :D

2011-04-05 @ 21:48:31
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0