HEJSAN KATTEN GUSTAF!

Hej! Hittade min katt lutande över vasken och åt räster, gott! hehe... Jag har kokt pasta till en pastasallad för imorgon ska vi på en "utflykt" med bara vi sjuor (+sexor) i Kristianstad. Då skulle vi ha med mat och såklart (som alltid) vill jag ha pastasallad ;) Tidigare hade jag då genrep på dansen, det gick ganska bra. Ganska roligt, och speciellt att se alla andras danser, genrepet slutade vid sju-halv åtta och bussen gick kvart i åtta, jag kom till Åhus kvart över åtta sen cyklade jag till Ica för att handla till imorgon. Lite kakor blev det också :D

Provet på spanskan idag gick väl hyffsat, bättre än vad jag trodde. Jag vet inte resultatet än men jag hoppas på bra! Jag hade aldrig prov på Allemansrätten idag så istället kommer jag att ha det provet på tisdag. Jaja... Nu måste jag duscha sedan ta på pyjamas och borsta tänderna. Detta blev det ända inlägget idag :/
Imorgon ska jag stanna i stan efter vi har slutat, ska köpa skolavslutnings klänning med några kompisar :) Får se om det blev den jag hade tänkt. Det blir mer uppdatering på kvällen, men bara så ni vet. Fråga inte om rubriken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0