HEJ

Hej. Jag har precis ätit efter att ha kommit hem från en dans träning. Träningen började tio i morse och slutade vid ett. Det var lite jobbigt för jag var så trött. I morgon har vi träning igen. Den börjar vid ett men man fick vara där tidigast halv tio om man ville. Jag vet inte om jag orkar, men jag hade behövt att börja så tidigt. Vi har lärt oss en ny dans, och den dansen har vi en uppvisning med den 22/4 och en annan 25/4. Så det gäller att jag lär mig den och är grym! :D

Nu ska jag gå över till Albin och leka med han en stund. När jag har kommit hem ska jag ta en dusch och sedan vet jag inte mer. Får se vad jag ska göra ikväll. Jag vet inte hur länge jag ska vara hos Albin men det blir en stund så det blir ingen bloggning under den tiden. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0