FRAMME NU!

Hello! På tåget bestämde min data sig att den skulle lagga istället frö att fungera. Därför har det inte blivit någon bloggning, tyvärr. Vi var framme i Stockholm vid fem, alltså två timmar tidigare än vad min mamma sa till mig. Nu är vi hemma hos dom vi ska crasha hos i helgen ;) När vi kom hit efter vi gick av tåget pratade vi och inte gjorde så mycket, sen vid sju åt vi tacos :) När maten hade landat i magen gick vi till en lekplats där vi gjorde allt och inget, bland annat pratat, skrattat och lekt bluff.
Nu ska vi titta på en film, jag tror den hette Burlesk, men jag är inte helt säker. Tyvärr blev det ingen dagens outfit men det visar jagupp imorgon. Imorgon så har vi inga planer vad jag vet, kanske skulle vi till ett badhus ;) Men hörs imorgon antar jag, kram! :)
Gammal bild på moi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sfv; allt bra är med! vad gör du? :)

2011-04-23 @ 09:57:59
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0