.

Nu är jag hemma! Jag var som sagt ute med några kompisar, väldigt roligt :) Men dom andra kunde inte va längre och jag måste duscha(!) och packa till imorgon, sedan gå upp tidigt så jag kände att jag ville hem tidigare. Jag han aldrig kolla på brasan, men jag bryr mig inte. Det är bara något som brinner i vattnet, hähähahahihihehe.

Nu ska jag duscha sedan packa (som jag skrev tidigare) och efter det måste jag cheka en buss tid och sen sova! Imorgon kommer jag inte kunna blogga på dagen, jag vet inte riktigt när jag kommer hem men kanske vid fem eller lite innan. Jag kanske kan göra något tidsinställt inlägg. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pattttyyyy

*hosthost jag kunde längre...

2011-04-30 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0