DEATAILS

Bandeu - Lindex
Fjäder örhängen - Glitter
Solglasögon - Lindex (påse fick man till)
Ring - Lindex
Jag tror att jag ska lämna tillbaka solglasögonen, det är inte den rätta modellen. Dessa är ett snipp större än sådana jag vill ham, men får se. Jag har ett par turkosa fjäder örhängen men jag har velat ha svarta sen första början. Så nu är jag så jävla glad att jag har, plus att man fick vita till. Och en svart bandeu har jag velat ha sjukt länge, det var tur att jag hade presentkort inne på Lindex ;) hehe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är jättebra och så, men skulle du inte kunna få med fler videoinlägg, kanske någon när du visar lite av din dans, och där vi får höra hur du sjunger :D:D

2011-04-18 @ 00:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0