CHANGED PLANS YESTERDAY

Det blev changed plans igår. Efter dansen var jag med Mathilde, vi köpte glass (jag köpte två, hehe) ochh det var jätte gott! Efter det bytte båda kläder och sedan gick vi över till söta Albin i ca en timme. Efter det hoppade vi studsmatta hos mig, sen åt hon hos mig. När vi hade ätit gick vi ut, gjorde lite allt möjligt och det slutade med att vi låg på min studsmatta och sjöng (skrek) jätte högt. Vi var väldigt duktiga :D not... Sen vi elva tiden stack hon hem och jag var super trött så det blev sängen för mig nästan på en gång.

Dansen var skit kul! Jag blev väldigt svettig, kanske inte så fräsht, men det visar att jag tog i ;) Dansen som vi dansar är skit grym, vi dansar till låtarna: Hello Good Morning och Stick Up. Gå in på Spotify eller Youtube och lyssna :). Om cirka två veckor är det uppvisning, känner mig väldigt taggad faktiskt.
Sjukt skönt med lov nu! Idag mötte jag upp Clara för att köpa glass, vilket var mumma! Vi satt nere vid hamnen och vi stannade där ett tag. Sen cyklade vi till en lekplats och sedan hem till henne. Som jag har precis kommit hem från. En väldigt rolig dag! Men när vi var nere i hamnen så gick vi ut och satte oss på dom långa sakerna som båtar parkerar vid (kommer inte på namnet). Och när jag satt där sjönk den ner, min rumpa fick sig ett dopp, hehe. Tur att jag hade svarta byxor :D
Grattis till er som orkat läsa detta långa inlägg! :) p.s det var lite skönt att inte tänka på bloggen...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0