BURLESQUE

Godmorgon! Filmen vi tittade på igår hette Burlesque, och inte Burlesk som jag skrev, hehe... Jag hade inte sett fodralet på skivan och jag hade bara hört dom säga att vi skulle kolla på något, haha :)
Men iallafall, filmen var jätte bra. Den handlade om en tjej som sedan fick dansa på Burlesque, hennes dröm. Hon kan också sjunga vilket gör henne mer populär. Hon blir den bästa som dansar på Burlesque. Huvudrollen spelas av Christina Augilera (stavning?).
Nu ska vi dra ner till Tyresö på en picknick, mysigt. Det är typ en strand där och det ska vara rätt så varmt vilket är tur :) Min outfit består av cykelbyxor, tights, linne och en kofta :) Ni får se sen ;) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; jaha, ´ska du ta årets första dopp eller?

jag gör inte mkt. kom precis hem<3

2011-04-23 @ 18:01:39
URL: http://raawhr.blogg.se/
Postat av: ELIN- mode & vardag

Nu är tävlingen på min blogg avslutad! :D skynda in och se om just DU blev vinnaren. :)

KRAAM!

2011-04-23 @ 18:57:54
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0