SHOPPING!

T-shirt - Monki / Haute Couture
Kofta - Gina Tricot
Cykelbyxor - Monki
Kofta/tröja - Monki
Bikini överdel - H&M
Linne - Monki
Linne - Monki
Det här var dom kläderna jag köpte igår i Malmö. Koftan på andra bilden är riktigt snygg! Jag blev nöjd med mina köp. Jag och min syster hade bara en timme på oss att shoppa och det var lite stressigt. Tur att vi var på Entré, första gången för mig :) Inne på H&M hittade man inget! Allt var rörigt och det fanns inte så mycket (det jag såg), inne i Kristianstads H&M är det mycket lättare att hitta! Det var lite tråkigt för jag hade sätt väldigt många fina grejer inne på H&M men jag hittade inget... Inne på Monki var det lite rea, vi var inne på Monki i en halvtimme typ, jag såg sjukt många fina saker (!) och jag ångrar att jag inte köpte en svart bandeu där. Det är så sjukt snyggt med svarta bandeuer speciellt till slappa linnen! Något jag kommer att ha i sommar om jag köper en bandeu ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

å vad fint du shoppa! :D

har oxå en sånn bikini fast i randig brun och vit ;) heheh <3<3<3

2011-04-03 @ 12:26:03
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0