SOME CHANGES

Hej. Jag ligger i sängen med datan framför mig och gör lite ändringar i min bloggdesign. Igår kväll orkade jag aldrig kolla på någa Vampire Diaries avsnitt så jag tänkte gör det nu! Efter det tänker jag hoppa in i duschen eller kanske ta ett bad. senare idag ska jag montera upp en hylla och fixa ännu mer i mitt rum. Ikväll vet jag inte om jag ska vara med någon kompis, får helt enkelt se om jag orkar och om någon vill, hähä. So long!
p.s: När jag vaknade imorse tänkte jag att klockan var 11.00, så jag kollade på klockan och den var 11.01. Skills!
p.s x2: Jag läste i över en timme i Elsas Mode när jag vaknade så nu har jag mindre än halva kvar :D

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

- hihi ja det ska jag. :D

man går först in på inställningar, sen trycker du på profil och sen skriver du in allt och sen står det "bild" och där laddar du upp bilden du vill ha. <3<3

hoppas du fattar ;)

2011-04-02 @ 19:15:02
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0